Eğitim ve Satış Sonrası Destek

Elmak, doğru mimari seçimini doğru montajla sisteme entegre ederek daha sürdürülebilir bir sistem altyapısı oluşturulmasını sağlarken olası arıza takiplerinde operasyona hız kazandırmayı hedefler. Anahtar teslim proje anlayışıyla, kendi ekipman bağlantılarını saha ve ekipman tarafı olarak kendisi yapmaktadır. İyi bir montaj uygulaması ve kablolama operasyonu sayesinde sistem devreye alma süresi de kısaltılmmış olur.

Kurulan sistemin verimli işleyebilmesi adına eğitim sürecinin dikkatli kurgulanması gerekir. Standard bir eğitim planını her müşteri ve her projede uygulamaya çalışmak, sistem bazlı operasyonel bilgi düzeyinin eksik kalmasıyla sonuçlanır. Bu nedenle Elmak, eğitim sürecini proje özellikleri ve işletme organizasyon şemasına uygun olarak tasarlar. Son kullanıcıya yönelik eğitimler uygulama geliştiriciler tarafından verilerek işletmesel bilgilendirme sağlanır. Eğitim sürecinin olumlu bir şekilde sonuçlanmasına rağmen, operasyon sırasında çözümlenemeyen süreçlerde işletme desteği Elmak tarafından sağlanır.

Satış sonrası desteğiyle müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya çalışan Elmak çalışanları, sistemin kararlı çalışabilmesi adına uzun dönem bakım anlaşmalarını tavsiye etmektedir. Bakım uygulamaları periyodik ziyaretlerin yanı sıra acil durumlar  için anında müdahale de sağlamaktadır. Acil durumun kritikliğine göre yerinde ya da uzaktan destek sağlanabilir.